Baby Bag

​მასწავლებლის სახლი პედაგოგთა საყურადღებოდ ინფორმაციას ავრცელებს

​მასწავლებლის სახლი პედაგოგთა საყურადღებოდ ინფორმაციას ავრცელებს

მასწავლებლის სახლი პედაგოგთა საყურადღებოდ ინფორმაციას ავრცელებს. გთავაზობთ მათ განცხადებას უცვლელად:

„სხვადასხვა ორგანიზაცია ავრცელებს განცხადებას ტრენინგ-მოდულებზე რეგისტრაციის შესახებ, სადაც მთავარ პარტნიორად „მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“ არის მითითებული, ხოლო ტრენინგის მონაწილეებს კურსის დასრულების შემდეგ კრედიტქულის მიღებას ჰპირდება.

აღნიშნული ინფორმაცია არ შეესაბამება სიმართლეს. ნებისმიერი ტრენინგი, რომელსაც ორგანიზებას ან პარტნიორობას „მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი“ უწევს, ქვეყნდება ოფიციალურ ვებ-გვერდსა და facebook-სოციალურ ქსელში.

ინფორმაციის გადამოწმება კონკრეტული ტრენინგის შესახებ შეგიძლიათ ცენტრის ცხელ ხაზზეც: 2 200 220 ( 4708)“, - აღნიშნულია მასწავლებლის სახლის მიერ გავცრელებულ განცხადებაში.

აქტივობები, რომლებსაც მასწავლებლი სახლი ამ კვირაში განახორციელებს - ანონსი
მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ამ კვირაში დაგეგმილი აქტივობების ანონსს აქვეყნებს.ანონსი ყოველკვირეულად განახლდება.

შეიძლება დაინტერესდეთ

,,საბოლოოდ, თითქოს ცოდნის შედეგს აფასებ, მაგრამ პროცესს უნდა აფასებდე. პროცესი ფასობს, ის თუ რას აკეთებს, რამდენად მონდომებულია ბავშვი''

,,საბოლოოდ, თითქოს ცოდნის შედეგს აფასებ, მაგრამ პროცესს უნდა აფასებდე. პროცესი ფასობს, ის თუ რას აკეთებს, რამდენად მონდომებულია ბავშვი''

როგორ აღმოვაჩინოთ და განვავითაროთ ნიჭი ბავშვებში - თემაზე პედაგოგი რუსუდან აბრამიძემ პირველი არხის გადაცემა ,,დღის კოდში'' ისაუბრა. 

მისი თქმით, სახელმძღვანელოები რომ შედგება, უნდა გათვალონ ყველა კატეგორიის ბავშვზე, უნდა იყოს გათვლილი ბავშვზე, რომელიც საშუალო  შესაძლებლობისაა და ბავშვზე, რომელიც ძალიან ნიჭიერია:

,,სასწავლო პროცესი უინტერესო ხდება ძალიან ნიჭიერი ბავშვისთვის, თუ მას რამე განსხვავებული არ შესთავაზე. ეს ისე უნდა მოხდეს, რომ ბავშვი, რომელსაც ეს განსაკუთრებული ნიჭი, ამ კონკრეტულ საგანში არა აქვს, არ დაიჩაგროს. რაც მოეთხოვება იუპიტერს, ის არ მოეთხივება ხარს, ეს ყველგან მუშაობს. ვიღაცას მაღალ ნიშანს უწერ შესაძლებლობების მაქსიმუმის გამოყენებაში, მაგრამ ვიღაცას იმავე ნიშანს უწერ კიდევ უფრო სხვაში - ამას უკვე ინტუიციურად ატყობ მასწავლებელი. საბოლოოდ, თითქოს ცოდნის შედეგს აფასებ, მაგრამ პროცესს უნდა აფასებდე. პროცესი ფასობს, ის თუ რას აკეთებს, რამდენად მონდომებულია ბავშვი. ნიჭიერია, მაგრამ ზარმაცი შეიძლება, იყოს შეფასებული უმაღლესი ქულით? აბა დავფიქრდეთ, ალბათ, არა,'' - აღნიშნა რუსუდან აბრამიძემ. 

წაიკითხეთ სრულად