Baby Bag

სკოლების მიერ მასწავლებლობის მაძიებლის სტატუსის მქონე პირთა წინადადებების წარდგენის ვადა განისაზღვრა

სკოლების მიერ მასწავლებლობის მაძიებლის სტატუსის მქონე პირთა წინადადებების წარდგენის ვადა განისაზღვრა

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ მასწავლებლობის მაძიებლის სტატუსის მქონე პირთა წინადადებების წარდგენის ვადა განისაზღვრა.

შესაბამისი ​ბრძანება მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ვებგვერდზე გამოქვეყნდა. ბრძანების თანახმად,  მასწავლებლობის მაძიებლის სტატუსის მქონე პირთა წინადადებების წარდგენის ვადად განისაზღვროს 2020 წლის 15 სექტემბრიდან 2020 წლის 25 სექტემბრის ჩათვლით პერიოდი.

ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებმა წინადადების წარდგენა უნდა განახორციელონ მხოლოდ შემდეგ მასწავლებლობის მაძიებლებზე:

ა) მასწავლებლობის მაძიებლები, რომელთა ელექტრონული საქაღალდეები ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ უკვე შეფასებულია დადებითად და ამის შესახებ წერილობით ეცნობა სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრს 2020 წლის 3 ივნისიდან 2020 წლის 29 ივნისის ჩათვლით პერიოდში და რომლებმაც 2020 წელს ჩააბარეს საგნის გამოცდა. 

ბ) მასწავლებლობის მაძიებლები, რომელთა ელექტრონული საქაღალდეები ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების მიერ უკვე შეფასებულია დადებითად და ამის შესახებ წერილობით ეცნობა სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნულ ცენტრს 2020 წლის 3 ივნისიდან 2020 წლის 29 ივნისის ჩათვლით პერიოდში და აღნიშნული პირების წინადადების წარდგენ ვერ მოხერხდა ტექნიკური ხარვეზის გამო.

შეიძლება დაინტერესდეთ

,,საბოლოოდ, თითქოს ცოდნის შედეგს აფასებ, მაგრამ პროცესს უნდა აფასებდე. პროცესი ფასობს, ის თუ რას აკეთებს, რამდენად მონდომებულია ბავშვი''

,,საბოლოოდ, თითქოს ცოდნის შედეგს აფასებ, მაგრამ პროცესს უნდა აფასებდე. პროცესი ფასობს, ის თუ რას აკეთებს, რამდენად მონდომებულია ბავშვი''

როგორ აღმოვაჩინოთ და განვავითაროთ ნიჭი ბავშვებში - თემაზე პედაგოგი რუსუდან აბრამიძემ პირველი არხის გადაცემა ,,დღის კოდში'' ისაუბრა. 

მისი თქმით, სახელმძღვანელოები რომ შედგება, უნდა გათვალონ ყველა კატეგორიის ბავშვზე, უნდა იყოს გათვლილი ბავშვზე, რომელიც საშუალო  შესაძლებლობისაა და ბავშვზე, რომელიც ძალიან ნიჭიერია:

,,სასწავლო პროცესი უინტერესო ხდება ძალიან ნიჭიერი ბავშვისთვის, თუ მას რამე განსხვავებული არ შესთავაზე. ეს ისე უნდა მოხდეს, რომ ბავშვი, რომელსაც ეს განსაკუთრებული ნიჭი, ამ კონკრეტულ საგანში არა აქვს, არ დაიჩაგროს. რაც მოეთხოვება იუპიტერს, ის არ მოეთხივება ხარს, ეს ყველგან მუშაობს. ვიღაცას მაღალ ნიშანს უწერ შესაძლებლობების მაქსიმუმის გამოყენებაში, მაგრამ ვიღაცას იმავე ნიშანს უწერ კიდევ უფრო სხვაში - ამას უკვე ინტუიციურად ატყობ მასწავლებელი. საბოლოოდ, თითქოს ცოდნის შედეგს აფასებ, მაგრამ პროცესს უნდა აფასებდე. პროცესი ფასობს, ის თუ რას აკეთებს, რამდენად მონდომებულია ბავშვი. ნიჭიერია, მაგრამ ზარმაცი შეიძლება, იყოს შეფასებული უმაღლესი ქულით? აბა დავფიქრდეთ, ალბათ, არა,'' - აღნიშნა რუსუდან აბრამიძემ. 

წაიკითხეთ სრულად